Siatka zajęć grupy III
Dzień Tygodnia | Zajęcia pierwsze | Zajęcia drugie |
Poniedziałek | Mowa | Zestaw ćwiczeń gimnastycznych |
Wtorek | Kształtowanie pojęć matematycznych | Plastyka |
Środa | Metoda Dobrego Startu | Umuzykalnienie |
Czwartek | Mowa | Plastyka |
Piątek | Kształtowanie pojęć matematycznych | Zestaw ćwiczeń gimnastycznych |
Zajęcia główne:
codziennie: 09.45 – 10.45
Język angielski:
poniedziałek: 11.00-11.30
piątek: 9.30-10.00
Rytmika:
czwartek: 11.00-11.30
Tańce:
piątek: 11.00-11.30
Dzień konsultacji z rodzicami: każdy czwartek (po uprzednim uzgodnieniu z nauczycielem).
adres e-mail: RStradowska@eduwarszawa.pl
Temat kompleksowy: Zwierzęta sprzed milionów lat
W tym tygodniu dzieci:
− określą swój nastrój
− będą rozwijać wyobraźnię
− wysłuchają opowiadania Małgorzaty Strękowskiej-Zaremby Wegetozaur
− będą utrwalać poznane litery
− poznają literę z, Z
− wysłuchają i nauczą się piosenki Jaki to dinozaur?
− poznają różne gatunki dinozaurów
− będą utrwalać umiejętności językowe
− zapoznają się z odejmowaniem na konkretach
− dowiedzą się, czym zajmuje się paleontolog
− będą rozwijać umiejętność przeliczania w poznanym zakresie
− będą rozwijać umiejętność ekspresji słownej
− będą rozwijać słownictwo
− wezmą udział w grze podłogowej
− wykonają pracę plastyczną Wizyta w lesie jurajskim
Temat kompleksowy: Pogoda marcowa
W tym tygodniu dzieci:
− określą swój nastrój
− wezmą udział w zabawie dźwiękonaśladowczej
− wysłuchają opowiadania Stanisława Karaszewskiego Marcowy dzień oraz opowiadania Mieszanie kolorów
− dowiedzą się, kiedy używa się powiedzenia W marcu jak w garncu
− uzupełnią kalendarz pogody
− poznają literę u, U
− rozwiążą zagadki
− wysłuchają i nauczą się piosenki Wołanie wiosny
− poznają oznaki wiosny
− dowiedzą się, czego do życia potrzebuje roślina
− dowiedzą się, dlaczego niektóre przedmioty toną, a inne nie
− dowiedzą się jak ubierać się na cebulkę
− wykonają pracę plastyczną Marcowe ubrania
Temat kompleksowy: Wiosno, ach to ty!
W tym tygodniu dzieci:
− wysłuchają opowiadania Małgorzaty Strękowskiej-Zaremby Ptaki
− wysłuchają zagadki i rymowanki Martyny Marzec
− określą swój nastrój
− wysłuchają i nauczą się piosenki Kolorowa Pani Wiosna
− wykonają pracę plastyczną Kolory wiosny
− poznają literę c, C
− poznają liczbę 10
− utrwalą wiadomości na temat ptaków powracających do Polski na wiosnę
− poznają ciekawostki na temat wybranych ptaków
− będą przeliczać w dostępnym dla siebie zakresie
− ułożą z figur geometrycznych dowolne ptaki
− dowiedzą się, na czym polega praca ogrodnika
− utrwalą nazwy narzędzi ogrodniczych
− powiedzą, jakie prace należy wiosną wykonać w ogrodzie
− powiedzą, dlaczego ważne jest robienie wiosennych porządków
− będą dzielić wyrazy na sylaby i wyodrębniać w nich pierwsze głoski
− wezmą udział w quizie
− dowiedzą się, na czym polega obieg wody w przyrodzie
− utrwalą nazwy kwiatów wiosennych
− utrwalą umiejętności kodowania
Temat kompleksowy: Mamy różne charaktery
W tym tygodniu dzieci:
− określą swój nastrój
− wezmą udział w zabawach orientacyjno-porządkowych
− wysłuchają wiersza Agaty Widzowskiej Uczucia
− rozwiążą zagadki pantomimiczne
− wysłuchają i nauczą się piosenki Ja jestem inny i inny jesteś ty
− poznają podstawowe wartości, którymi należy się kierować
− nauczą się na pamięć wiersza Jadwigi Koczanowskiej Przyjaciel
− poznają pojęcia: dłuższy, krótszy
− odkryją jak wygląda litera ł, Ł
− poszerzą wiedzę o emocjach
− odróżnią zachowania pozytywne i negatywne
− wypowiedzą się na temat przyjaźni
− wezmą udział w zabawach logopedycznych
− wezmą udział w zabawach konstrukcyjnych
− wykonają pracę plastyczną Przyjacielskie stworki