Nauczyciele:
Marlena Ciachowska, Danuta Aniołkowska
Siatka zajęć grupy III
Dzień Tygodnia | Zajęcia pierwsze | Zajęcia drugie |
Poniedziałek | Mowa | Zestaw ćwiczeń gimnastycznych |
Wtorek | Kształtowanie pojęć matematycznych | Plastyka |
Środa | Metoda Dobrego Startu | Umuzykalnienie |
Czwartek | Mowa | Plastyka |
Piątek | Kształtowanie pojęć matematycznych | Zestaw ćwiczeń gimnastycznych |
Język angielski:
poniedziałek: 13:30 – 14:00
wtorek : 13:30 – 14:00
czwartek: 13:00 – 13:30
piątek: 9:30 – 10:00
Rytmika:
wtorek: 12:30-13:00
piątek: 14:00 – 14:30
Tańce:
piątek: 10:30 – 11:00
Religia:
środa 10:00 – 10:30
Dzień konsultacji z rodzicami: każda środa (po uprzednim uzgodnieniu z nauczycielem).
adres e-mail:
GRUDZIEŃ 2024
Temat kompleksowy: Jak wyglądał świat przed milionami lat?
W tym tygodniu dzieci:
− będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
− wysłuchają wiersza Agaty Widzowskiej Dinozaury w przedszkolu
− wzbogacą wiedzę na temat czasów prehistorycznych
− poznają ciekawostki z życia dinozaurów
− poznają litery l, L w toku zabaw
− poznają litery l, L: małą i wielką, drukowaną i pisaną
− będą porównywać liczebność zbiorów
− wysłuchają i nauczą się piosenki Zwierzęta dawnych czasów
− poznają termin epoka lodowcowa
− określą różnice w stroju roboczym i stroju galowym górnika
− obejrzą film o pracy górników w kopalni
− wymienią produkty, które otrzymujemy z węgla
− wyjaśnią termin mikołajki
− będą współpracować z rówieśnikami podczas zabaw
− będą stawiać budowle zgodnie z podanymi warunkami
− wykonają pracę plastyczną Mikołaj
Temat kompleksowy: Idzie zima ze śniegiem
W tym tygodniu dzieci:
− będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
− wysłuchają wiersza Krystyny Datkun-Czerniak Pracowita zima
− poznają charakterystyczne cech zimy
− poznają litery y, Y w toku zabaw
− poznają litery y, Y: małą i wielką, drukowaną i pisaną
− odkryją zapis cyfrowy liczby 7
− będą przeliczać w dostępnym dla siebie zakresie
− wysłuchają i nauczą się piosenki List do zimy
− będą oglądać reprodukcje malarskie
− wyjaśnią znaczenie przysłów o zimie
− będą poszukiwać zimy w najbliższym otoczeniu
− będą wykonywać ćwiczenia dźwiękonaśladowcze
− ustalą zasady bezpieczeństwa podczas zimowych zabaw
− będą badać i określać właściwości śniegu
− będą doskonalić umiejętność eksperymentowania, szacowania i przewidywania
− będą doskonalić umiejętność liczenia i przeliczania obiektów
− wykonają pracę plastyczną
Temat kompleksowy: Idą święta
W tym tygodniu dzieci:
− będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
− wysłuchają opowiadania Agaty Widzowskiej Wspomnienia prababci Pelagii
− poznają tradycje związane ze świętami Bożego Narodzenia
− poznają litery r, R w toku zabaw
− poznają litery r, R: małą i wielką, drukowaną i pisaną
− będą przeliczać w dostępnym dla siebie zakresie
− wysłuchają i nauczą się piosenki Domowe święta
− będą nazywać dni tygodnia
− zauważą rytm i stałe następstwo dni tygodnia
− będą badać ozdoby choinkowe wykonane z różnych tworzyw
− opowiedzą o tradycji ubierania choinki, przygotowywania wieczerzy wigilijnej, składania sobie życzeń podczas świąt Bożego Narodzenia
− będą nazywać potrawy wigilijne
− będą rozwijać myślenie logiczne
− będą określać kierunki i ustalać położenie obiektu na płaszczyźnie
− wykonają pracę plastyczną Kartka bożonarodzeniowa
Temat kompleksowy: Planeta Fantazja
W tym tygodniu dzieci:
− będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
− wysłuchają wiersza Moniki Czoik-Nowickiej Planeta Fantazja
− będą rozwijać inwencję twórczą i myślenie logiczne
− będą klasyfikować figury zgodnie z podanymi warunkami
− wysłuchają i nauczą się piosenki Moje piękne marzenia
− poznają nazwy żywiołów
− obejrzą domy przyszłości
− zaprojektują domy przyszłości
− będą czynnie uczestniczyć w eksperymencie
− będą rozwijać kreatywność
− ułożą historyjkę obrazkową z zachowaniem kolejności zdarzeń
− wykonają pracę plastyczną