Nauczyciele:
Marlena Ciachowska, Danuta Aniołkowska
Siatka zajęć grupy III
Dzień Tygodnia | Zajęcia pierwsze | Zajęcia drugie |
Poniedziałek | Mowa | Zestaw ćwiczeń gimnastycznych |
Wtorek | Kształtowanie pojęć matematycznych | Plastyka |
Środa | Metoda Dobrego Startu | Umuzykalnienie |
Czwartek | Mowa | Plastyka |
Piątek | Kształtowanie pojęć matematycznych | Zestaw ćwiczeń gimnastycznych |
Język angielski:
poniedziałek: 13:30 – 14:00
wtorek : 13:30 – 14:00
czwartek: 13:00 – 13:30
piątek: 9:30 – 10:00
Rytmika:
wtorek: 12:30-13:00
piątek: 14:00 – 14:30
Tańce:
piątek: 10:30 – 11:00
Religia:
środa 10:00 – 10:30
Dzień konsultacji z rodzicami: każda środa (po uprzednim uzgodnieniu z nauczycielem).
adres e-mail:
Kwiecień 2025
Temat tygodnia: Wiosna na wsi
W tym tygodniu dzieci:
− będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
− wysłuchają opowiadania Barbary Szelągowskiej Wizyta na wsi oraz tekstu Bożeny Formy Taniec wywijaniec
− wzbogacą wiedzę na temat zwierząt hodowanych na wsi
− poznają litery f, F w toku zabaw
− poznają litery f, F: małą i wielką, drukowaną i pisaną
− poznają wagę szalkową
− będą porównywać masę przedmiotów i zwierząt
− wysłuchają i nauczą się piosenki Wesoła zagroda
− będą nazywać domy zwierząt hodowanych na wsi i pokarmy zwierząt
− będą nazywać dorosłe zwierzęta i ich młode
− będą rozpoznawać głosy zwierząt z wiejskiego podwórka
− wzbogacą wiedzę na temat prac wykonywanych na wsi
− będą nazywać narzędzia ogrodnicze
− będą doskonalić umiejętność myślenia logicznego
− będą współdziałać w zespole
− wykonają pracę plastyczną W wiejskiej zagrodzie
Temat tygodnia: Wielkanoc
W tym tygodniu dzieci:
− będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
− wysłuchają opowiadania Agaty Widzowskiej Pisanki, kraszanki
− poznają zwyczaje wielkanocne
− będą układać rymy do nazw związanych z Wielkanocą
− poznają litery j, J w toku zabaw
− poznają litery j, J: małą i wielką, drukowaną i pisaną
− będą ozdabiać pisanki
− będą przeliczać w dostępnym dla siebie zakresie
− wysłuchają i nauczą się piosenki Wielkanocne zamieszanie
− wykonają kartkę świąteczną
− ułożą życzenia wielkanocne
− poznają dawne rozumienie śmigusa-dyngusa
− będą wymieniać, co znajduje się w koszyczku wielkanocnym
− będą doskonalić rozumowanie matematyczne i myślenie logiczne
− wykonają pracę plastyczną Koszyczek wielkanocny
Temat tygodnia: Dbamy o przyrodę
W tym tygodniu dzieci:
− będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
− wysłuchają opowiadania Barbary Szelągowskiej Pomocnicy Ziemi
− będą kształtować świadomość ekologiczną
− poznają litery ż, Ż w toku zabaw
− poznają litery ż, Ż: małą i wielką, drukowaną i pisaną
− rozwiążą proste zadania matematyczne
− będą przeliczać w dostępnym dla siebie zakresie
− utrwalą poznane liczby i znaki matematyczne
− wysłuchają i nauczą się piosenki Nasza błękitna planeta
− zrozumieją konieczność ochrony środowiska przyrodniczego
− poznają znaczenie drzew dla ludzi i środowiska
− poznają budowę drzewa
− będą kształtować nawyki proekologiczne
− będą doskonalić rozumowanie matematyczne
− będą doskonalić umiejętność myślenia logicznego
− wykonają pracę plastyczną Ekoplaneta – chrońmy Ziemię
Temat tygodnia: Polska – moja ojczyzna
W tym tygodniu dzieci:
− będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
− wysłuchają wiersza Agaty Widzowskiej Sen o Polsce
− utrwalą wiadomości o Polsce
− poznają litery h, H w toku zabaw
− poznają litery h, H: małą i wielką, drukowaną i pisaną
− będą porównywać ilości płynów w dwóch różnych butelkach za pomocą wspólnej miary
− wysłuchają i nauczą się piosenki Moja Polsko
− wysłuchają legendy o powstaniu Polski
− utrwalą wiadomości o symbolach narodowych
− wyjaśnią znaczenie słowa stolica
− poznają herb Warszawy
− poznają ważne i charakterystyczne miejsca znajdujące się w Warszawie
− dowiedzą się, jak obchodzony jest Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
− będą doskonalić spostrzegawczość, koncentrację i uwagę
− będą doskonalić umiejętność rozumowania logicznego
− wykonają pracę plastyczną Polskie barwy narodowe