Czas trwania: ok. 15-25 min (wg możliwości dzieci)
Dzień tygodnia | Zajęcia pierwsze | Zajęcia drugie |
Poniedziałek | Mowa | Zestaw zabaw ruchowych |
Wtorek | Kształcenie pojęć matematycznych | Umuzykalnienie |
Środa | Plastyka | Zestaw zabaw ruchowych |
Czwartek | Mowa | Umuzykalnienie |
Piątek | Plastyka | Zestaw zabaw ruchowych |
Język angielski:
poniedziałek: 13.30-14.00
wtorek: 13.30-14.00
Rytmika:
czwartek: 12.40-13.10
Tańce:
piątek: 11.00-11.30
Religia :
Poniedziałek: 9:30-10:00
Czwartek: 13:40-14:10
Dzień konsultacji z rodzicami: każda środa (po uprzednim uzgodnieniu z nauczycielem).
Listopad
Temat kompleksowy: A deszcz pada i pada…
− będą rozwijać aparat mowy i słuch fonematyczny
− utrwalą nazwy miesięcy
− określą swój nastrój
− wysłuchają wiersza Jadwigi Koczanowskiej Listopad oraz opowiadania Małgorzaty Strękowskiej-Zaremby Niezwykła podróż kropel wody
− poznają literę i, I w toku zabaw
− wysłuchają piosenki Kłótnia kaloszy i ją zaśpiewają
− rozwiążą rebusy
− wezmą udział w zabawie ruchowej połączonej z czytaniem
− odkryją zapis cyfrowy liczby 5
− będą brać udział w zabawach rozwijających kreatywność
− będą ozdabiać parasole według instrukcji
− wezmą udział w inscenizacji piosenki
− będą rozwijać słownictwo
− rozwiążą zagadki słowne
− będą kontynuować rytm
Temat kompleksowy: Co powinienem wiedzieć o Polsce
W tym tygodniu dzieci:
− wysłuchają legendy o smoku wawelskim w opracowaniu Marzeny Czarnowskiej-Mazurek
oraz opowiadania Wiktorii Kowalskiej i Macieja Ciechomskiego Trudny dzień wiewiórki Zoi
− dowiedzą się, kim był Szewczyk Dratewka
− określą swój nastrój
− poznają literę t, T w toku zabaw
− wysłuchają piosenki To jest Polska i ją zaśpiewają
− będą rozwijać słownictwo
− zbudują pociąg z literami
− odkryją zapis cyfrowy liczby 6
− będą rozwijać wyobraźnię
− będą mówić o znanych Polkach i Polakach
− wezmą udział w quizie o Polsce
− wykonają pracę plastyczną Narodowe Święto Niepodległości
Temat kompleksowy: Zdrowie naszym skarbem
W tym tygodniu dzieci:
− wysłuchają wiersza Anny Banaś Ruch to zdrowie
− określą swój nastrój
− wysłuchają i nauczą się piosenki W poszukiwaniu witamin
− dowiedzą się, jak wygląda litera d, D
− poznają prostokąt
− poznają znaczenie ruchu w życiu człowieka
− będą klasyfikować przedmioty
− poznają nazwy lekarzy różnych specjalności
− będą przeliczać w zakresie 6
− wezmą udział w zabawach badawczych
− utrwalą wiedzę na temat praw i obowiązków dziecka
− rozwiążą zagadki Martyny Marzec i Klaudii Cebuli
− będą brały udział w zabawach integrujących grupę
Temat kompleksowy: Co ułatwia prace w domu?
W tym tygodniu dzieci:
− wysłuchają opowiadania Agaty Widzowskiej Elektryczny sen
− określą swój nastrój
− wysłuchają i nauczą się piosenki Domowe sprzęty elektryczne
− poznają literę k, K
− utrwalą wiadomości na temat zbiorów
− rozwiążą zagadki o urządzeniach elektrycznych
− wypowiedzą się na temat domowych obowiązków
− poznają urządzenia używane dawniej
− poszerzą słownictwo dotyczące urządzeń elektrycznych
− poznają wskazówki na temat korzystania z urządzeń elektrycznych
− rozwiną wiedzę na temat nowoczesnych technologii
− będą brać udział w zabawach muzyczno-ruchowych