Czas trwania: ok. 15-25 min (wg możliwości dzieci)
Dzień tygodnia | Zajęcia pierwsze | Zajęcia drugie |
Poniedziałek | Mowa | Zestaw zabaw ruchowych |
Wtorek | Kształcenie pojęć matematycznych | Umuzykalnienie |
Środa | Plastyka | Zestaw zabaw ruchowych |
Czwartek | Mowa | Umuzykalnienie |
Piątek | Plastyka | Zestaw zabaw ruchowych |
Język angielski:
poniedziałek: 13.30-14.00
wtorek: 13.30-14.00
Rytmika:
czwartek: 12.40-13.10
Tańce:
piątek: 11.00-11.30
Religia :
Poniedziałek: 9:45-10:15
Środa: 9:45-10:15
Dzień konsultacji z rodzicami: każda środa (po uprzednim uzgodnieniu z nauczycielem).
adres e-mail: MCiachowska@eduwarszawa.pl
DAniolkowska@eduwarszawa.pl
Temat kompleksowy: Wielkanoc
W tym tygodniu dzieci:
− określą swój nastrój
− wezmą udział w zabawach orientacyjno-porządkowych
− będą rozwijać wyobraźnię
− wysłuchają opowiadania Stanisława Karaszewskiego Wielkanocny koszyczek
− poznają wygląd koszyczka wielkanocnego
− będą utrwalać poznane litery
− poznają literę j, J
− wysłuchają i nauczą się piosenki Koszyczek dobrych życzeń
− zapoznają się z wielkanocnymi tradycjami
− dowiedzą się, jak wyglądają jaja ozdobione na Wielkanoc
− będą rozwiązywać zadania tekstowe
− dowiedzą się, co robi się w śmigus-dyngus
− będą rozwijać umiejętność przeliczania w poznanym zakresie
Temat kompleksowy: Wiosna na wsi
W tym tygodniu dzieci:
− określą swój nastrój
− wysłuchają opowiadania Małgorzaty Strękowskiej-Zaremby Kaczęta, prosięta… konięta? oraz opowiadania Wiktorii Kowalskiej i Macieja Ciechomskiego Kolekcja kart
− będą rozpoznawać głosy zwierząt wiejskich
− będą nazywać pomieszczenia znajdujące się w gospodarstwach wiejskich
− poznają literę f, F
− wysłuchają i nauczą się piosenki Na wiejskim podwórku
− będą szacować wagę przedmiotów – określać, co jest cięższe, a co lżejsze
− dowiedzą się, jak nazywają się dzieci wiejskich zwierząt
− dowiedzą się, na czym polega praca rolnika
− wskażą produkty pochodzące z upraw rolniczych
− rozwiążą zagadki
− ułożą historyjkę obrazkową (dowiedzą się, jak mleko trafia do sklepu)
− poznają emocję, jaką jest zazdrość
− będą układać zdania z określonymi słowami
Temat kompleksowy: Dbamy o przyrodę
W tym tygodniu dzieci:
– wysłuchają opowiadania Agaty Widzowskiej Zasoby Ziemi oraz wiersza Agaty Widzowskiej Przyjaciel przyrody
− wysłuchają rymowanki i wiersza Martyny Marzec
− określą swój nastrój
− wysłuchają i nauczą się piosenki Dzieci mogą wszystko
− wykonają pracę plastyczną Dzień Ziemi
− dowiedzą się, jak wygląda litera ż, Ż
− określą, czym jest dług ekologiczny
− powiedzą, dlaczego ważne jest ograniczanie użycia plastiku
− powiedzą, jak można dbać o planetę Ziemię
− utrwalą zasady segregacji śmieci
− utrwalą układanie rytmów
− powiedzą, kim według nich jest przyjaciel przyrody
− powiedzą, czemu nie wolno niszczyć przyrody
− wypowiedzą się na temat ekologii i bycia ekologicznym
− dowiedzą się, kiedy obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Ziemi
− utrwalą umiejętności kodowania
Temat kompleksowy: Polska – moja ojczyzna
W tym tygodniu dzieci:
− poznają legendę o powstaniu Warszawy
− wysłuchają opowiadania Małgorzaty Strękowskiej-Zaremby A u nas…
− poznają literę h, H w toku zabaw
− poznają cechy charakterystyczne swojego regionu
− wysłuchają piosenki Jest taki kraj i ją zaśpiewają
− będą rozwijać słownictwo
− dowiedzą się, jakie są polskie symbole narodowe
− poznają narzędzia do pomiaru płynów
− wykonają doświadczenia związane z mierzeniem objętości płynów
− będą rozwijać wyobraźnię
− poznają flagi różnych państw
− dowiedzą się, jaka jest flaga Unii Europejskiej
− dowiedzą się, kiedy jest Święto Flagi
− wysłuchają hymnu Polski
− wezmą udział w quizie o Polsce
− wykonają pracę plastyczną Flaga Rzeczypospolitej Polskiej
− będą uczestniczyły w zabawie z globusem